تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه شکر پاره دسری مدرن و خوشمزه

در این بخش از تاپ ناز طرز تهیه شکر پاره را که شیرینی بسیار خوشمزه ای است را آموزش می دهیم.

 مواد لازم برای شکرپاره آرد گندم :225 گرم آرد سمولینا :4 قاشق غذاخوری تخم مرغ :یک عدد پودر قند :6 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر :یک قاشق چایخوری مارگارین یا کره :100گرم روغن مایع :به مقدار کم زرده تخم مرغ :یک عدد (برای روی شیرینی) کاغذ کیک پزی :کوچک (به تعداد شیرینی) مواد لازم برای شربت شکر پاره شکر :300 گرم آب :600 میلی لیتر آبلیمو :یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه شکرپاره دسری مدرن و خوشمزه

طرز تهیه شکرپاره

در ابتدا آرد را الک کنید و وسط آن را گود کنید. آرد سمولینا، پودر قند، تخم مرغ و بکینگ پودر را با دست هم بزنید. مارگارینی که در حرارت اتاق نرم شده است را به خمیر شکرپاره اضافه کنید و به خوبی ورز دهید. از خمیری که داریم تکه هایی به اندازه تخم مرغ جدا کنید و با دست گرد کنید و سپس پهن کنید.

سینی را چرب کنید. خمیر های گرد شکر پاره را با فاصله ای کم درون سینی بچینید و روی آنها زرده تخم مرغ بزنید.فندق ها را با کمی فشار روی خمیرها قرار دهید. می توانید بعد از پخت، پودر پسته روی خمیر بریزید.

فر را باید از ده قبل گرم کرده باشید. سینی خمیرها را وسط فر و روی دمای 160 درجه سانتی گراد قرار دهید و به مدت نیم ساعت بگذارید بماند تا رنگ شکر پاره ها طلایی شود.

اما برای درست کردن شربت باید آب و سکر را بجوشانید. بعد از اینکه مایع غلیظ شد به آن آبلیمو اضافه کنید و باز هم آن را برای چند دقیقه بجوشانید. شربت را از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد شود و سپس روی شیرینی های داغ بریزید.

دو ساعت صبر کنید اگر شکر پاره های شربت را جذب کردند دوباره روی آنها شربت بریزید.

طرز تهیه شکرپاره دسری مدرن و خوشمزه نکات تکمیلی در مورد شکرپاره

شکرپاره جزو دسرهای مدرن میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 40 دقیقه 
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 40 دقیقه میباشد .
شکرپاره را می توانید در وعده دسر – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه شیرینی تر

قرابیه شیرینی مجلسی و خوشمزه تبریزی طرز تهیه قرابیه

طرز تهیه شیرینی پسته ای




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه شکر پاره دسری مدرن و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..