تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های آبی خواف

اختصاص اعتبار به طرح‌های آبی خواف به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  عبدیان  افزود: 13 میلیارد ریال از این رقم برای حصارکشی مجتمع آبی شهید کریمی، بهسازی تاسیسات و اتاقک جدید ایستگاه برداشت آب، تعویض و استانداردسازی انشعابات شبکه‌های توزیع روستا‌های کالشور و ده خطیب و پنج میلیارد ریال برای حفر و لوله کشی 6 حلقه چاه جدید در مجتمع‌های شهید اصلانی و شهید کریمی با بهره مندی 16 روستا هزینه می‌شود.

وی گفت: ایجاد پرده آب بند در محل چشمه رزداب خواف به طول سه کیلومتر و خط انتقال آب چشمه به مخزن آب آشامیدنی روستای رزداب بخش سلامی نیز با اعتبار چهار میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی گفت: 2 روستای شهرستان خواف که آب آن‌ها از چشمه‌های فصلی تامین می‌شود اکنون با تنش آبی مواجه است و سه روستا نیز با تانکر آبرسانی می‌شوند.

گفتنی است :شهرستان خواف با 140 هزار نفر در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد که 68 هزار نفر در 83 روستا زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی این شهرستان قرار دارند.

انتهای خبر// ر.ق

مواجه شدن دو روستای خواف با تنش ابی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های آبی خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..