تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از کاراته کای سنندجی به پنجمین اردوی تیم ملی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پنجمین مرحله اردوی آماده سازی بزرگسالان کشور از روز نهم خردادماه در تهران آغاز شد.
کاراته کاران منتخب استان‌های سراسر کشور حاضر در این مرحله از اردوی تیم ملی خود را برای پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان و بازی‌های آسیائی جاکارتا آماده می‌کنند.
"کیوان بابان" کاراته کای عنوان دار و با سابقه سنندجی با دعوت سرمربی تیم ملی تمرینات فنی خود به مدت یک هفته پیگیری می‌کند.
کاراته کای سنندجی کسب نشان طلای رقابت‌های جهانی کاراته وان ترکیه و همچنین سابقه حضور در مرحله دوم و سوم مسابقات جهانی کاراته وان فرانسه و امارات را دارد.
بابان در پایان این مرحله از اردو طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ خرداد ماه در "پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان" در ترکیه حضور خواهد یافت.
گفتنی است، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی بزرگسالان کشور تا قبل از اعزام به رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

کاراته کای سنندجی به پنجمین اردوی تیم ملی دعوت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از کاراته کای سنندجی به پنجمین اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..