تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 15 هزار قبر آماده در قزوین ضروری است

ساعت: 12:01 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1368981

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های قزوین گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان ضروری است که تعداد 10 تا 15 هزار قبر آماده در شهر قزوین موجود باشد تا در مواقع بحران با مشکلات فراوان روبرو نشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عمویی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در خصوص بحران‌های طبیعی اخیر در استان قزوین اظهار کرد: در شهر قزوین گسل‌هایی وجود دارد که در صورت فعال شدن بحران‌هایی را در شهر قزوین شاهد خواهیم بود. 


وی با اشاره به اینکه شهروندان باید برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: ارائه آموزش‌های عمومی برای شهروندان بهترین راه برای افزایش آمادگی در عموم شهروندان است. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین بر ضرورت تجهیز آرامستان‌ها برای مواقع بحران تأکید کرد و گفت: شهروندان با گذرانیدن آموزش‌های ویژه می‌توانند آمادگی مقابله با بحران‌هایی همچون زلزله و دیگر بلایای طبیعی از تدفین اموات به صورت گروهی پرهیز شود و اموات بدون غسل و کفن دفن نشوند. 

عمویی با تاکید بر اینکه باید افرادی نیز برای غسل و کفن در مواقع بحرانی آموزش ببینند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان ضروری است که تعداد 10 تا 15 هزار قبر آماده در شهر قزوین موجود باشد تا در مواقع بحران با مشکلات فراوان در این زمینه مواجه نشوند و این نیازمند حمایت ستاد بحران است. 

وی با اشاره به تملک زمین 26 هکتاری برای احداث آرامستان جدید در شهر قزوین، عنوان کرد: در راستای تحقق برنامه‌های بلندمدت شهرداری، تکمیل ظرفیت آرامستان‌های داخل و خارج شهر و بهشت فاطمه (س) و نیاز آینده شهر برای دفن اموات به ویژه بروز بحران‌ها و حوادث پیش بینی نشده، اقدامات متعددی به منظور توسعه فضای آرامستان‌های شهر قزوین صورت گرفته است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 15 هزار قبر آماده در قزوین ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..