تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفره افطاری ساده خیابانی در گالیکش پهن شد + تصاویر

ساعت: 13:36 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369021

ضیافت افطاری ساده خیابانی به همت هیئت شهدای گمنام شهر گالیکش در جوار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ سفره‌هایشان ساده و بی‌آلایش است، چند خرما، یک قرص نان، یک پیاله آش، پنیر و سبزی، نه از تکلف خبری است و نه از چشم‌وهم‌چشمی‌های ریاکارانه؛ بفرمایید افطار به‌شرط سادگی.

سال گذشته کمپین «افطاری ساده» باهدف تقویت و گسترش سبک زندگی اسلامی خانواده‌های ایرانی راه‌اندازی شد که در آن مردم را به برگزاری سنت حسنه افطاری‌های ساده به‌صورت عمومی تشویق می‌کرد.

رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کردند و سال گذشته و امسال از خبرهایی که از جای‌جای ایران اسلامی می‌رسد، نشان‌دهنده توسعه سنت حسنه افطاری‌های ساده و بی‌ریا است.

این در حالی است که متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد رنگ باختن سادگی در سفره‌های افطار بودیم به‌گونه‌ای که تجملاتی برگزار شدن مهمانی‌ها در این ماه مبارک بسیار رو به گسترش بود و رقابت، تفاخر و ریا وارد سفره‌های افطار شده بود.

افطاری سه سال قبل شورای اداری گالیکش که توسط برخی برگزار شد ازجمله افطاری‌های تجملاتی بود که باعث ناراحتی شهروندان گالیکش شد اما پس‌ازآن این رویه با هوشیاری فرماندار گالیکش تغییر کرد و مسئولین شهرستان میهمان سفره ساده افطاری بودند.

سال گذشته نخستین سفره افطاری ساده خیابانی توسط مسئولین شهرستانی در خیابان گلزار شهدا این شهر برای شهروندان برگزار شد و امشب نیز این آیین پسندیده در همان مکان پارسال برگزار می‌شود.

شب گذشته نیز جوانان هیئت شهدای گمنام شهر گالیکش در جوار شهدای گمنام این شهرستان واقع در پارک لاله‌های انقلاب در جمعی صمیمی برای هزار نفر از روزه‌داران و میهمانان خدا تدارک افطاری دیدند.

امید است با تدابیر مسئولین شهرستانی بیش‌ازپیش شاهد برپایی چنین سفره‌هایی که رنگ و بوی خدایی دارد در گالیکش باشیم.

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

nilkooh3009 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفره افطاری ساده خیابانی در گالیکش پهن شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..