تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکنون 3هزارو 568 تن کلزا از سطح مزارع شهرستان برداشت شده است

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1368993

فرماندار گمبشان گفت بیش از 99/5 درصد مزارع کلزای سطح شهرستان گمیشان تا پایان روز نهم خرداد برداشت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان گفت: تاکنون 3 هزارو568 تن کلزا از سطح مزارع شهرستان برداشت شده است.

وی افزود: بیش از 99/5 درصد مزارع کلزای سطح شهرستان گمیشان تا پایان روز نهم خرداد برداشت شده است.

توماج اضافه کرد: امسال میانگین کلزای برداشت شده از سطح مزارع شهرستان از هر هکتار 2 هزارو 200 کیلوگرم بوده است.

فرماندار گمیشان همچنین با بیان اینکه کلزا برداشت شده بیش از پیش بینی ها بوده است، یادآور شد: پیش بینی انجام شده از سطح مزارع شهرستان در سال جاری 3 هزار تن بوده است.

توماج  در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده در حال حاضر نزدیک به 4 هکتار از مزارع کلزای سطح شهرستان باقی مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکنون 3هزارو 568 تن کلزا از سطح مزارع شهرستان برداشت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..