تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید غلامرضا قهرمانی

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید غلامرضا قهرمانی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهید غلامرضا قهرمانی در سال 1341 در خانواده ای مذهبی در روستای قزلقیه وسطی از توابع شهرستان شاهین دژ به دنیا آمد،شهید از همان دوران طفولیت و كودكی بار سنگین خانواده را بر دوش گرفت و به كارگری مشغول شد و همین عامل باعث محروم ماندن وی از نعمت درس گردید.
شهید غلامرضا قهرمانی فردی مذهبی و متدین بود و در بین همسالان و دوستان به فردی درستكار و صادق مشهور بود و شوق و ذوق اسلام و انقلاب در او تحولی عظیم به وجود آورده بود. به طوری كه حضور در جبهه و عضویت در نهادهای انقلاب اسلامی را بزرگترین افتخار می دانست و همین علاقه باعث گردید كه در بسیج سپاه وارد خدمت شود و در مدت 3 سال خدمت در این نهاد رشادتها و شهامتهای عجیبی از خود نشان داد و سرانجام به آرزوی همیشگی خود رسید و شربت شهادت را نوشید كه جسد پاك و مطهرش در میان غم و اندوه امت همیشه در صحنه شاهین دژ تشییع و در جوار شهدای این شهر به خاك سپرده شد.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید غلامرضا قهرمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید غلامرضا قهرمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..