تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیام – الکویت منتفی ، پرونده استقلال به جریان افتاد

تیام – الکویت منتفی ، پرونده استقلال به جریان افتادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفته میشد که تیام همکاری با مدیر برنامه هایش را پس از تخلف او و دریافت وجه از باشگاه الکویت قطع کرده  و البته باشگاه استقلال هم این مدیر برنامه را تهدید به شکایت کرده است.

اما تازه ترین شنیده ها حاکی است كه روزبه مدير برنامه هاى تيام همچنان در كنار مهاجم سنگالى قرار دارد و بحث كلاهبردارى از تیام توسط اين فرد شايعه است و در حال حاضر تيام تمامى برنامه هاى كارى خود را با اين مدير برنامه دنبال مى كند.

روزبه مدير برنامه هاى تيام پس از اتفاقات باشگاه الکویت و پس دادن مبلغ پیش پرداخت به این باشگاه، با مديران باشگاه استقلال در ارتباط است و همچنان مذاكرت ميان طرفين ادامه دارد رقم ٣٥ هزار دلارى كه مدير برنامه هاى تيام از الكويت براى عقد قرارداد يا همان دريافت رضايت نامه اين بازيكن دريافت كرده بود پس داده شده است  تا بدين ترتيب پرونده حضور تيام در الكويت بسته شود و راه براى مذاكرات استقلالى ها بازشود.

گفتنى است سند اين رقم نيز در باشگاه خبرنگاران محفوظ است.

بیشتر بخوانید:

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۳

روزبه مدير برنامه تيام گفت :من در كنار تيام كارهاى مربوط به فوتبال او را انجام مى دهم و از افرادى كه شايعه درست مى كنند مى خواهم دست از اين كار ها بردارند .به طور حتم من و تيام تصميمى مى گيريم كه هواداران استقلال خوشحال شوند.

انتهای پیام / 

پرونده تیام و الکویت منتفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیام – الکویت منتفی ، پرونده استقلال به جریان افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..