تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احدی: به موفقیت بازیکنان تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی امید دارم/از حضور برادران عبدولی در بوکس حمایت می کنیم

اکبر احدی ،سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:ششمین مرحله اردوی تیم ملی بوکس در حال برگزاری است و بازیکنان خودشان را برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کنند.در این مسیر ما تورنمنت هایی را نیز در نظر گرفته ایم  و بازیکنان در تاریخ 28 خرداد ماه به اولین تورنمنت خود در کشور مغولستان خواهند رفت .باید بگویم تمامی این برنامه ریزی ها برای بهتر نتیجه گرفتن بازیکنان در مسابقات آسیایی جاکارتا است وتیم ملی بوکس از مرداد ماه به به این مسابقات اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در رابطه با آمادگی بازیکنان تیم ملی بوکس  پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت:خدا را شاکر هستم که بازیکنان توانسته اند وضعیت خوبی را برای خود ایجاد کنند.آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند تا مدت زمان پیش شروع مسابقات  به آن هدف آرمانی خود برسند.

احدی درباره اردو برون مرزی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: قرار بر این است بازیکنان از 5 تیر به اولین اردوی برون مرزی خود در کشور تایلند بروند و در تورنمنتی نیز حاضر شوند.سپس از تیم ملی نیجریه در تاریخ 21 تیر نیز دعوت به عمل آمده است تا بوکسور های این کشور به ایران بیایند و دیداری را با تیم ملی کشورمان داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در ارتباط با تعداد کم سهمیه تیم ملی بوکس در مسابقات المپیک گفت: در دوره های قبل توانسته بودیم مدال های رنگارنگ و زیادی را در وزن های بالا در قالب مسابقات آسیایی به دست آوریم ولی در این دوره کمیته المپیک  آسیا بخشی از دسته بندی وزن های بالا را که کشورهایی همانند ایران مدعی قهرمانی در این وزن بودند را از بین برده است و شانس کسب مدال را نیز بسیار کم تر کرده است.در مقابل اما این شانس به دسته بندی وزن های پایین تر اضافه شده  است و بازیکنانی از شرق آسیا همانند تایلند و فیلیپین حرف اول را در این دسته بندی می زنند و با این اوصاف ما شاهد آن هستیم که تعداد مدال های کشورمان در این مسابقات کم تر می شود.

احدی درباره لیگ برتر بوکس گفت:اگر تیمی و باشگاهی حامی مالی را به همراه خود نداشته باشد در ادامه نمی تواند کسب درآمد کرده و به فعالیت خود ادامه دهد.اگر از بازیکنان و تیم های بوکس کشورمان به خوبی حمایت صورت بگیرد بی شک لیگ برتر بوکس نیز برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بوکس در رابطه با مشکلات بازیکنان تیم خود گفت:فکر نمی کنم بازیکنان مشکل خاصی داشته باشند.بازیکنان دارای موقعیت اسکان خوب ،غذای کافی و مناسب و تورنمنت ها و سفر های خوبی هستند و تمامی بازیکنان نیز از این شرایط راضی هستند.

احدی در رابطه با حضور برادران عبدولی در ورزش بوکس گفت:دیده ام این دو بازیکن تمرینات بوکس را انجام می دهند اما آن ها بیشتر برای ورزش های قفسی یا به اصطلاح MMA  تلاش می کنند و فکر می کنم می خواهند در این رشته به موفقیت دست پیدا کنند.در صورتی هم که این بازیکنان در بوکس حاضر شوند به سرعت از آن ها استقبال کرده و در مسیر موفقیت به آن ها کمک می کنیم.

سرمربی بوکس در آخر گفت: بازیکنان تیم ملی بوکس برای حضور در مسابقات بوکس جاکارتا  تمام تلاش خود را به عمل می آورند و ما نیز امید داریم تا این بازیکنان بتوانند در این مسابقات به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بوکس در ارتباط با آمادگی برای حضور در مسابقات جاکارتا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احدی: به موفقیت بازیکنان تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی امید دارم/از حضور برادران عبدولی در بوکس حمایت می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..