تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده دیدار «کیم کارداشیان» با «ترامپ» چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  کیم کاردشیان (Kim Kardashian) هنرپیشه ۳۷ ساله آمریکایی که شو‌های تبلیغاتی به همراه خانواده خود برگزار می‌کند به تازگی به دعوت دونالد ترامپ درکاخ سفید با او دیدارکرده است.


این هنرپیشه افزون بر ملاقات با دونالد ترامپ در کاخ سفید، به منزل جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر بزرگ ترامپ  رفته و با آن‌ها درباره مسائل مختلف گفت وگو کرده است.

کاردشیان درملاقات با ترامپ خواستار آزادسازی یک زندانی زن سالمند به نام آلیس جانسون (Alice Johnson) شده است که به جرم حمل مواد مخدر و پول شویی دارای حکم حبس ابد است و از سال ۱۹۹۶ در زندان به سر می‌برد.

این زن رنگین پوست از دوران نوجوانی درگیر باندهای قاچاق مواد مخدرشده و اکنون 21 سال است که در زندانی در آلاباما به سر می برد.

کیم کاردشیان به دلیل ازدواج با همسر  رنگین پوست خود  از طرفداران حقوق رنگین پوستان و دورگه هاست، کانیه وست، همسر کیم کاردشیان او را در دیدار با ترامپ همراهی نکرد.

دونالد ترامپ دیدار با این ستاره هالیوودی را بسیار مطلوب دانسته و به گفت و گو با او درباره اصلاحات در زندان‌های آمریکا پرداخته است.


جرد کوشنر داماد ترامپ اعلام کرده است  آمریکا به بازنگری در قوانین محکومان زندانی خود به ویژه در جرائم مربوط با مواد مخدر و استفاده از زنان برای حمل این مواد نیاز دارد.

منبع: Dailymail

انتهای پیام/

کیم کاردشیان جدیدترین مهمان کاخ سفید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده دیدار «کیم کارداشیان» با «ترامپ» چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..