تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی

اعلام زمان آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتاب های درسیحسین طلایی معاون توسعه و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو  با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره نحوه ثبت‌نام و توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده گفت: سامانه فروش اینترنتی کتاب‌های درسی از هشتم اردیبهشت فعال و تا 18 خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان از کلاس دوم تا ششم ابتدایی با وارد کردن کد دانش‌آموزی و سریال شناسنامه می توانند برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال آینده خود را انجام دهند.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره میزان ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی گفت: به طور حدودی بیش از نیمی از دانش آموزان در سامانه نام نویسی کردند.

گفتنی است؛ قیمت‌ کتاب‌های درسی  در مقطع اول  ابتدایی  14هزار و 400 تومان، در  دوم ابتدایی 15هزار و 600، در  سوم ابتدایی 20هزار و 300، در  چهارم ابتدایی 20هزار و 400، پنجم ابتدایی  20هزار و 900 و ششم ابتدایی  24هزار و 700 تومان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

مهلت نام نویسی برای کتاب های درسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..