تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه وجود دوربین سه‌گانه اپل در مدل 2019 آیفون +تصاویر

شایعه وجود دوربین سه‌گانه اپل در مدل 2019 آیفون +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز به سال 2019 نرسیده، شایعه‌هایی از تولید آیفون‌های جدید به گوش می‌رسد. در این شایعه‌ها  از وجود دوربین‌های پشتی سه‌گانه در این تلفن‌ها خبرهایی شنیده می‌شود. تحلیلگران فناوری گزارش داده‌اند که یکی از این دوربین‌ها برای عکسبرداری از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد و دیگر لنزها، با هم به منظور تصویربرداری عمقی یا واقعیت افزوده (AR) عمل می‌کنند. این فناوری درست همانند دوربین‌های سه بعدی عمل می‌کند.

شایعه دیگری که درباره مدل‌های آیفون در سال 2019 وجود دارد، این است که همه مدل‌های بعدی شرکت اپل از نمایشگرهای OLED بهره خواهند برد.

شایعه وجود دوربین سه‌گانه اپل در مدل 2019 آیفون +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه وجود دوربین سه‌گانه اپل در مدل 2019 آیفون +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..