تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله 400ميليون ريالي سيگار قاچاق در عجب شير

فرمانده انتظامي عجب شير از کشف 143 هزار و400 نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 400ميليون ريال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رحمان عبدی، در تشريح اين خبر گفت: در راستای اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران یگان امداد اين شهرستان حين کنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه خودروي پژو405 مشکوک و آن را  متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو  143 هزار و400 نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 400ميليون ريال و یک جفت پلاک سرقتی کشف و خودرو را توقيف کردند.

عبدی با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع ونيز تقدير، پيشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نيروي انتظامي را با سامانه تلفني (197) دفتر نظارت همگاني که به صورت شبانه روزي پاسخگوي آنها است در ميان بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله 400ميليون ريالي سيگار قاچاق در عجب شير»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..