تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم قرآن را داروی شفابخش امراض خود می‌دانند

مردم قرآن را داروی شفابخش امراض خود می‌دانند

به گزارش ایکنا از همدان، اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان، شامگاه چهارشنبه 9 خرداد در محفل انس با قرآن دانشگاهیان استان که به همت خبرگزاری ایکنا و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان شهرداری برگزار شد اظهار کرد: نشست هم اندیشی فعالان قرآن دانشگاهی در ماه اخیر مصوباتی در پی داشت.

وی با بیان اینکه جمع آوری بانک اطلاعاتی فعالان قرآن استان و برگزاری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان از مصوبات نشست فعالان قرآنی بود افزود: در این بانک اطلاعاتی افراد فعال و دخیل در حوزه قرآن مشخص شده و در برنامه‌های مختلف قرآنی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اسدی به راه اندازی کانالی در فضای مجازی به منظور تبادل نظر فعالان قرآن و بیان نقطه نظرات به منظور ارتقاء فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع از دیگر مصوبات نشست فعالان قرآنی است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

زارعی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اهتمام ویژه ای نسبت به مباحث قرآنی دارد.

وی ادامه داد: رمضان امسال در 8 نقطه از شهر همچون تالار قرآن، پیاده راه میدان امام خمینی(ره)، تالار فجر، فرهنگسرای راه کربلا و فرهنگسرای قرآنی رضوان برنامه جزءخوانی قرآن برگزار می‌شود که با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان عنوان کرد: بر خلاف فضای منفی فرهنگی حاکم بر نقاط مختلف شهر، مردم قرآن را داروی شفابخش امراض خود می‌دانند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم قرآن را داروی شفابخش امراض خود می‌دانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..