تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیبرمن: برای بحث درباره «ایران» به مسکو می‌روم

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه فلسطین اشغالی را برای دیدار با «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ترک کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست»، لیبرمن قبل از عزیمت به مسکو گفت: «در آستانه سفر کاری به روسیه هستم و تمرکز اصلی ما در زمینه امنیتی گسترش حضور ایران بوده و هست.»

او در توییتر هم نوشت: «تمرکز اصلی ساختار دفاعی ممانعت از استقرار ایران و نیروهای نیابتی این کشور در سوریه، بوده است.

این سفر یک روز پس از تشدید درگیری‌ها در نوار غزه و همچنین همزمان با تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حضور متحدان ارتش سوریه در عملیات آزادسازی درعا انجام می‌شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز چهارشنبه تایید کرد که هفته آینده برای رایزنی علیه ایران، به اروپا سفر می‌کند.

بنابر اعلام دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو گفت: «هفته آینده به آلمان، فرانسه و انگلستان می‌روم و با صدر اعظم [آلمان]آنگلا مرکل، رئیس‌جمهور [فرانسه]امانوئل ماکرون و نخست‌وزیر [انگلستان]ترزا می، دیدار می‌کنم.»

وی افزود: «من تحولات راهبردی منطقه را به آن‌ها ارائه می‌کنم. این تحولات به تلاش‌ها برای متوقف کردن تجاوزگری ایران در سوریه و مناطق دیگر، مرتبط است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «به ایران اجازه نخواهیم داد به تسلیحات هسته‌ای مجهز شود. ما به اقدام علیه هدف ایران برای ایجاد حضور نظامی در سوریه در برابر ما، ادامه خواهیم داد، آن هم نه فقط در جولان، بلکه در سراسر سوریه.»

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیبرمن: برای بحث درباره «ایران» به مسکو می‌روم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..