تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه غیرانتفاعی غرب تهران منحل می‌شود

سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید

دستور امام خامنه‌ای به رئیس دستگاه قضا: حدود الهی در رابطه با متهمان جنایت مدرسه غرب تهران اجرا شود

وی با بیان اینکه این مسئله در جلسه روز (سه‌شنبه) کمیسیون با حضور معاون وزیر و مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش بررسی شد، افزود: قرار است در جلسه‌ای دیگر با حضور آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، وزیر مربوطه استعفا می‌داد و حتی در جلسه مذکور موضوع استیضاح وزیر نیز مطرح شد.

ابطحی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام داده‌، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی  و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش پرونده این مجتمع غیرانتفاعی را به هیئت مرکزی نظارت بر مدارس غیرانتفاعی ارجاع داده‌ است، گفت: احتمالا این مجتمع منحل میشود و باید تدبیری صورت بگیرد تا دانش‌آموزان این مدرسه با رضایت والدین در مدارس دیگر تقسیم شوند.

وی تاکید کرد: همچنین پرونده خاطیان براساس شکایت والدین و حراست آموزش و پرورش به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین قوه قضائیه ارجاع داده شده است، دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب این مسئله است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: قرار است تا مسئولان آموزش و پرورش در جلسات بعدی کمیسیون حضور یابند و گزارش‌های تکمیلی و روند رسیدگی به این پرونده را به اعضای کمسیون ارائه دهند.

انتهای‌پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه غیرانتفاعی غرب تهران منحل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..