تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم فداکار روستای شیخ کانلو که فقط سه دانش آموز دارد!

2018-05-30T21:01:55+04:30تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ / ۰۳ / ۱۳۹۷مشاهده : 4سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری RSS معلم فداکار روستای شیخ کانلو که فقط سه دانش آموز دارد!

مدرسه روستای شیخ کانلو که فقط سه دانش آموز دارد یک معلم فداکار دارد که علاوه بر تدریس به شاگردانش با آنها نیز همبازی می شود.

روستای شیخ کانلو یکی از روستای سر سبز و زیبا در استان خراسان رضوی می باشد . این روستا یک معلم فداکار دارد که فقط سه دانش آموز دارد . در ادامه می توانید عکسهای معلم روستای شیخ کانلو و دانش آموزانش را مشاهده کنید .

معلم روستای شیخ کانلو

کیلومترها دورتر از شهرستان قوچان ، مسیر صعب العبور و جاده خاکی و ناهموار منطقه شیخ‌کانلو به منطقه‌ای سرسبز منتهی می‌شود که سه دانش‌آموز در آن ناحیه هر روز منتظر رسیدن معلمشان هستند.

این مدرسه کوچک یک معلم فداکار دارد که باید هم زمان چند پایه مختلف را به بچه‌ها تدریس کند. تنها آرزوی محمدرضا نداف «معلم روستای شیخ کانلو» این است که دانش آموزان این مدرسه بتوانند با وجود امکانات محدود به مقاطع بالاتر دست یابند. تنها عشق به یاد دادن و یاد گرفتن است که این مسیر را برای معلم و دانش آموزان این روستا هموار می‌کند.

معلم روستای شیخ کانلوکلاس درس روستا شیخ کانلومعلم روستای شیخ کانلومعلم کلاس درس روستا شیخ کانلو و دانش آموزشمعلم روستای شیخ کانلومدرسه روستای شیخ کانلومعلم روستای شیخ کانلومعلم و دانش آموزان روستای شیخ کانلو در طبیعتمعلم روستای شیخ کانلوبازی معلم با شاگردانشمعلم روستای شیخ کانلوروستای شیخ کانلودرباره روستای شیخ کانلو بیشتر بدانید

شیخ کانلو ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان چناران در استان خراسان رضوی ایران است.

این روستا در دهستان چناران قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۶۶ نفر (۱۵۲خانوار) بوده‌است.

معلم روستای شیخ کانلوروستای شیخ کانلو در استان خراسان رضویمعلم روستای شیخ کانلوروستای شیخ کانلو

ایسنا – ویکی پدیا

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم فداکار روستای شیخ کانلو که فقط سه دانش آموز دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..