تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال نباید رونالدو را با نیمار عوض کند

به گزارش شما نیوز ، در پایان فینال لیگ قهرمانان بود که صحبت های رونالدو در مورد آینده اش، شایعاتی در مورد تمایل او برای جدایی از رئال را ایجاد کرد و بعضی از رسانه ها اعلام کردند که ممکن است رئال مادرید و پاری سن ژرمن، دست به تعویض نیمار و رونالدو بزنند.

اما کاسیاس که 6 سال در کنار رونالدو در رئال بازی کرد، معتقد است که رئالی ها باید هر کاری می توانند انجام بدهند تا ستاره پرتغالی شان را حفظ کنند.

او به خبرنگاران گفت:" آیا من رونالدو را با نیمار عوض می کنم؟ نه! من او را با هیچ بازیکنی در دنیا عوض نمی کنم. می دانم که فوتبال تغییر می کند اما در حال حاضر رونالدو، خود رئال مادرید است."

 

 

کاپیتان سابق کهکشانی ها همچنین از رونالدو به عنوان بهترین هم تیمی دوران حرفه ای اش یاد کرد:" بهترین هم تیمی ای که تا به حال داشتم؟ رونالدو. کاری که این پسر انجام می دهد، فوق العاده است. او هر روز پیشرفت می کند. این دیوانه کننده است.

بقیه هرچه می خواهند بگویند. او از بودن در مادرید راضی است و برخلاف هرچیزی که قبلا هم گفته شده، او در رئال مانده است. فکر نمی کنم او برود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال نباید رونالدو را با نیمار عوض کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..