تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی کوچک

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن یونس سینکی در نشست شورای مدیران معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر، افزود: بررسی ها نشان می دهد در شرایط کنونی ۴۸۰ هزار واحد تولیدی با کمتر از ۱۰ نفر نیروی کار در کشور وجود دارد که ظرفیت بسیار بالایی است و نباید این ظرفیت بزرگ اقتصادی در رویکردهای اقتصاد ملی فرعی شود.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه دفاع از تولید کالای ایرانی ، کشف بازارهای صادراتی و حتی حل مشکلات SMEها و توسعه و رونق فعالیت آنها باید مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: کارگروهی با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در این حوزه راه اندازی شود تا مشکلات این بخش احصا شده و اقدام عملی برای حل آن انجام شود.

سینکی با تاکید بر اینکه در این بخش از ارایه برنامه های تکراری باید خودداری شود، ادامه داد: در سفر اخیر رییس جمهور به آذربایجان شرقی تصمیماتی برای حل مشکل کفش تبریز هم برای تهیه مواد اولیه و تولید و هم در حوزه صادرات گرفته شد.

معاون امور اقتصادی وبازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از سیاست های اصولی و مورد تایید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بکارگیری حداکثری از این ظرفیت بزرگ تولیدی است و در سالی که شعار آن حمایت از کالای از کالای ایرانی است اجرای برنامه هایی به منظور ارتقای کیفیت و حضور در بازارهای صادراتی ، توجه به این بخش بزرگ تولیدی بسیار اساسی است.

سینکی تصریح کرد: بهتر است ۱۰ اولویت در حوزه واحدهای تولیدی کوچک شناسایی شده و برنامه های عملی برای حل مشکلات آنها تدوین شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی کوچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..