تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل ایبیس - تهران

هتل ایبیس - تهران

هتل ایبیس با بهره گیری از استاندارد‌های روز هتلداری دنیا در کنار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، یکی از مقرون به صرفه‌ترین هتل‌های موجود در ایران می‌باشد. در این هتل، دسترسی به بهترین امکانات با پرداخت حداقل هزینه امکان پذیر می‌باشد. این هتل با ۷ طبقه دارای ۱۹۶ باب فضای اقامتی مدرن و لوکس شامل: اتاق‌های دبل استاندارد، اتاق‌های توئین استاندارد و اتاق‌های ویژه معلولین با کلیه تجهیزات اقامتی و رفاهی می‌باشد.

امکانات این هتل که با دوری از شلوغی و ترافیک و آلودگی شهر میزبانی متفاوت برای شما خواهد بود شامل: رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده روی، نزدیکی به حرم حضرت امام خمینی (ره)، کارتینگ اتومبیل رانی شهر جدید پرند، دسترسی به متروی شهر تهران و نزدیکی به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با کادری مجرب و آموزش دیده می‌باشد.


هتل‌های فرودگاهی ایبیس به جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران محترم ورودی و خروجی از کشور از طریق فرودگاه امام، به صورت ۲۴ ساعته در بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای ترانسفر رفت و برگشت "رایگان" به هتل و بالعکس ارایه می‌کند.

هتل ایبیس - تهران

رستوران اوپن


در رستوران اوپن میزبان شما با ترکیبی از غذا‌های سالم و تازه خواهیم بود تا بتوانیم شروعی متفاوت از یک روز جدید را برایتان به ارمغان بیاوریم. با ارائه سرویس بوفه در هتل‌های ایبیس می‌توانید از صبحانه متنوع و دلچسب اعم از تخم مرغ تازه، آب میوه، چای و کافی لذت ببرید. منوی غذا‌های گریل و پاستا می‌تواند بهانه‌ای مناسب برای ثبت لحظات خاطره انگیز شما در کنار دوستان و اعضای خانواده باشد و پیشنهاد ما به شما این است که این لحظات استثنایی را از دست ندهید.

هتل ایبیس - تهران


کافی شاپ شقایق


اینجا فضایی است تا بنشینید و ازطعم دلپذیر نوشیدنی‌های گرم وسرد و منوی میان وعده‌های ساده لذت ببرید. ما هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما در کافی شاپ هتل ایبیس بنام شقایق هستیم.

هتل ایبیس - تهران

تماس با ما

هتل ایبیس - تهران


با تشکر از حسن انتخاب شما میهمان گرامی، اطلاعات مربوط به واحد‌های مختلف هتل ایبیس جهت هماهنگی بیشتر تقدیم می‌گردد.

فاکس:55677892

HA0H0-AM@ACCOR.COM

تلفن: 55677892

دفتر مدیریت

فاکس:55677945/55677910

HA0H0-RE@ACCOR.COM

تلفن: 9-55677900

واحد رزرواسیون

فاکس:55677948

HA0H0-FB@ACCOR.COM

تلفن: 9-55677900

واحد غذا و نوشابه

فاکس:55677945/55677910

HA0H0-SL@ACCOR.COM

تلفن: 9-55677900

واحد بازار یابی و فروش

واحد تجارب میهمان (دریافت پیشنهادات و انتقادات) تلفن: ۵۵۶۷۷۹۰۰ ایمیل: HA۰H۰-GR@ACCOR.COM




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل ایبیس - تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..