تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: دور و برتان را پُر از دوستانی کنید که واقعا از شما پشتیبانی کنند و در خوشی و ناخوشی کنارتان باشند. اگر احساس کنید همیشه چند نفری هستند که کمک‌تان کنند و دلگرمی به شما بدهند حس خوب جوانی خواهید داشت.

شجاع و بی‌پروا باشید

هیچ چیزی به اندازه‌ی انجام یک کار هیجان انگیز به شما احساس جوانی نمی‌دهد. ورزش‌های هیجان انگیز را تجربه کنید و از خطر کردن نترسید.

به دیگران کمک کنید

وقتی یک نفر دیگر را خوشحال می‌کنید و مشکلی از مشکلاتش را حل می‌کنید خودتان هم احساس خوبی پیدا می‌کنید. می‌توانید یکی از مهارت‌های‌تان را به یک نفر دیگر هم یاد بدهید، مثلا اگر بلدید غذایی را خیلی خوب درست کنید، به چند نفر دیگر هم فوت و فن‌های این کار را یاد بدهید، به همین سادگی!

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند
مثل بچه‌ها بخندید و خوش بگذرانید

همراه بچه‌ها بگویید و بخندید و از قهقه زدن‌های حتی بی‌دلیل پروا نکنید. پا به پای بچه‌ها بدوید و از انجام کارهای بچه‌گانه لذت ببرید.

اطرافیان‌تان را بیشتر در آغوش بکشید

خانواده و دوستان‌تان را بیشتر در آغوش بکشید. حس خوبی که این کار به شما می‌دهد، شما را جوان و شاداب می‌کند.

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند
دوستانی پیدا کنید که واقعا حامی باشند

دور و برتان را پُر از دوستانی کنید که واقعا از شما پشتیبانی کنند و در خوشی و ناخوشی کنارتان باشند. اگر احساس کنید همیشه چند نفری هستند که کمک‌تان کنند و دلگرمی به شما بدهند حس خوب جوانی خواهید داشت.

کیفیت روابط جنسی‌تان را بالا ببرید

عشق ورزیدن و رابطه‌ی زناشویی با همسری که دوستش دارید غوغا می‌کند. همسر خوب کمک‌تان می‌کند احساس جوانی، طراوت و مفید بودن بکنید.

فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را انجام دهید

چیزی را انتخاب کنید که سرحال‌تان می‌کند. شما باید برای مراقبت از خودتان وقت بگذارید و تحت هیچ شرایطی از رسیدگی به نیازهای خودتان غافل نمانید، با خودتان مهربان باشید و برای اوقات تنهایی‌تان ارزش قائل شوید. کشف کنید چه چیزی حال‌تان را خوب می‌کند و همان کار را انجام دهید، شاید خیلی ساده نباشد اما می‌ارزد.

برای خودتان منبع درآمدی داشته باشید

اگر تا به حال نداشته‌اید باز هم دیر نیست، مثلا می‌توانید مهارت جدیدی یاد بگیرید و کسب و کار کوچک خودتان را به راه بیندازید. حس استقلال مالی چیزی است که حس جوانی و شادابی را به دنبال دارد.

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند
سبک زندگی‌تان را سالم کنید

تغذیه‌ی سالم و تحرک بدنی و کنترل استرس فقط عادت نیستند، بلکه راهکارهای قطعی سلامتی و در نتیجه جوانی‌اند.

به موسیقی زنده گوش دهید

اجرای زنده‌ در کنسرت‌ها حس و حال خوبی به شما می‌دهد که طراوت و نشاط را به دنبال دارد.

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند
با جوان‌تر ها ورزش کنید

ورزش و تمرین کردن با کسانی که از شما جوان‌تر و قوی‌ترند کمک‌تان می‌کند تا انگیزه‌ی تلاش بیشتر پیدا کنید، چیزهای جدیدی را تجربه کنید و متوجه شوید که سن، فقط یک عدد است. اینکه ببینید قادر به انجام چه کارهایی هستید واقعا جوان‌تان می‌کند.

ادامه تحصیل بدهید

مهم نیست چند سال دارید، حتما کسانی را دیده‌اید که در سنین بالا ادامه‌ی تحصیل داده‌اند و اتفاقا بسیار هم موفق بوده‌اند. شاید وقتی جوان‌تر بودید فرصت و امکان تحصیلات عالیه را نداشتید، خب، الان دست به کار شوید! کافیست اراده کنید.

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند

از منطقه‌ی امن‌تان بیرون بزنید

ماجراجویی کنید، دست به کارهای جدید و عجیب بزنید و از عادت زدگی خارج شوید. تکرار خسته کننده است اما کنار زدن محدودیت‌ها و ترس‌ها با شجاعتی که به شما می‌دهد جوان‌تان می‌کند.

مهارت جدیدی یاد بگیرید

کارهایی بکنید که جسم و روح‌تان را به چالش بکشد. زبان دیگری یاد بگیرید، عکاسی حرفه‌ای یاد بگیرید، نقاشی، موسیقی و ... می‌توانند به شما شور و هیجان بدهند و باورهای‌تان را نسبت به خودتان تر و تازه کنند.

موهای‌تان را رنگ نکنید

مهم نیست چند تار موی خاکستری در میان موهای‌تان دارید؛ آنها را دوست داشته باشید و به سن و تجربیاتی که دارید افتخار کنید.

راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند
سن‌تان را فراموش کنید

این شعار نیست؛ دست از شمارش تعداد سالهای زندگی‌تان بردارید. مهم این است که در قلب‌تان خود را چند ساله احساس می‌کنید.

بر ترس‌های‌تان غلبه کنید

شاید سالهای سال در ته دل‌تان دوست داشته‌اید فعالیت خاصی را تجربه کنید اما همیشه ترس، مانع‌تان بوده است. اگر می‌خواهید جوانی را احساس کنید ترس را کنار بگذارید و دست به کار شوید. پیروزی شیرینی که نصیب‌تان می‌شود سالهای سال به عمرتان اضافه می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز جوانی زنانی که هرگز پیر نمی‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..