تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموزش ساخت کرم سفید کننده خانگی

کرم سفید کننده خانگی

کرم سفیدکننده خانگی

خانم ها دوست دارند که همیشه پوستی روشن و زیباداشته باشند و هزینه های گزافی نیز صرف این کار می شود و نتایج مورد نظر خود را هم بدست نمی آورند .و دچار افسردگی می شوند حال ما در نسیم فان در بخش مد و زیبایی موضوعی را به بحث می نشینیم و برای  شما عزیزان بیان می کنیم که ما می توانیم با مواد گیاهی و بی خطر پوستی زیبا داشته باشیم .

آموزش ساخت کرم سفید کننده خانگی 

ما به شما عزیزان سه نخسه از کرم های روشن کننده گیاهی که خیلی به راحتی با مواد داخل خانه تهیه کنید از پوست زیبای خود حیرت زده شوید

بیشتر بخوانید :شناخت انواع پوستها 

عسل و لیمو کرم سفید کننده خانگی

عسل و لیمو  و ماست بهترین سفید کننده پوست صورت و بدن است .نصف فنجان ماست ساده ، عسل ۱ قاشق چایخوری ، آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری ، بادام خام ۴ عدد ( بادام را پودر کنید ) و مقدار کمی زرد چوبه را کاملا با هم مخلوط کرده  و هر شب قبل از خواب این کرم را روی پوست تمیز و بدون آرایش خود بمالید و صبح بشویید .

کرمسفیدکننده خانگی

کرم سفید کننده خانگی

 بهترین کرم سفید کننده پوست صورت آبلیمو و زردچوبه

۱۰ قطره آبلیمو و مقدار کمی زردچوبه را با ۲ قاشق چایخوری آرد گندم مخلوط کنید و یک کرم سنگین تهیه کنید و هر شب روی پوست خود بمالید و صبح بشویید اگر پوست حساسی دارید آبلیمو را از نسخه ها حذف کنید و آب بجای آن اضافه کنید.برای اینکه رنگ زرد زردچوبه از روی پوست پاک شود .بعد از استفاده از کرم صورت خود را با روغن نارگیلرا با پنبه به صورت خود بکشید .

کرم سفید کننده خانگی با گلاب

۱۵ قطره گلاب را در داخل  ۱ فنجان آبلیمو رابریزید و با هم مخلوط کنید . یک توپ پنبه را داخل این محلول فروکرده  و به صورت دورانی روی پوست خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه بشویید و این کار را هر روز انجام دهید.

کرم سفیدکننده خانگی

کرم سفیدکننده خانگی

ساخت کرم سفید کننده با خامه  

مواد لازم:آردنخود چی ۲قاشق چایخوری ،زردچوبه ،آب لیمو ،خامه پر چرب

۲ قاشق چایخوری آرد نخود را داخل کاسه بریزید. زرد چوبه را به آن اضافه کنید.۵ تا ۱۰ قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوست تان خیلی حساس است، از آب لیموی کمتری استفاده کنید؛ چرا که آب لیمو می تواند باعث تحریک پوست های حساس شود. مواد را با قاشق با هم مخلوط کنید.

به آرامی خامه را اضافه کنید؛ هر دفعه یک قاشق چایخوری اضافه کنید. وقتی آن را اضافه کردید مواد را هم بزنید. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسند، ادامه دهید.

لوسیون را روی صورت تان یا هر جای دیگری که می خواهید سفید شود بمالید. بگذارید روی پوست تان بماند تا خشک شود، سپس آن را بشویید. می توانید زدن لوسیون را هر روز تکرار کنید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 امتیاز, متوسط: 5٫00 از 5)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموزش ساخت کرم سفید کننده خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..