تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خییرین به زندانیان بدهکاراستان

در مراسمی با عنوان نسیم مهر خیرین ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به زندانیان بدهکار مالی کهگیلویه و بویراحمد هدیه کردند.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم که صبح امروز با حضور جمعی از خیرین، خانواده زندانیان و مسئولان استان در سالن همایش صداوسیما برگزار شد گفت: شمار زیادی از زندانیان ناخواسته و بر اثر مشکلات اقتصادی، عقب ماندگی تسهیلات، ناتوانی در پرداخت دیه، نفقه و مهریه در زندان بسر می‌برند و نباید به چشم مجرم به آن‌ها نگاه کرد.
حجت الاسلام مزارعی با اشاره به اینکه عمده‌ی زندانیان بدهکار سرپرست و نان آور خانواده اند گفت: دستگاه قضا به منظور کاهش فشار‌ها و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و کاهش فشار ناشی از زندان بر خانواده‌ها تلاش می‌کند با حمایت‌های خاص از جمله مجازات‌های جایگزین حبس و زندان‌های باز این آسیب‌ها را به حداقل برساند.
مدیر کل امور زندان‌ها و اقدامات تربیتی استان هم گفت: ۳۵ درصد زندانیان محبوس در زندان‌های استان را زندانیان بدهکار مالی تشکیل می‌دهند که ۷۵ درصد آن‌ها نیز سرپرست خانواده اند.
جمیاری افزود: برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواد هایشان و با کمک ستاد دیه به زودی جشن‌های گلریزان در شهر‌های استان برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خییرین به زندانیان بدهکاراستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..