تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان مرکزی میزبان فستیوال ورزشی در 3 رشته مختلف

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد :

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری فستیوال 3 رشته‌ ورزشی در بخش بانوان به میزبانی اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مهین علی‌بخشی رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت : به منظور افزایش تعامل و تقویت تیم‌های ورزشی رده‌های مختلف سنی بانوان فستیوال رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد : این فستیوال در 16 رشته ورزشی برگزار می‌شود که استان مرکزی میزبانی سه رشته شمشیربازی، اسکیت و تیر و کمان را بر عهده دارد.

علی بخشی بیان کرد : این فستیوال همچنین در 13 رشته دیگر برگزار می شود که استان مرکزی نسبت به اعزام ورزشکار به استان‌های میزبان اقدام خواهد کرد.

 رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی  همچنین از برنامه‌ریزی به منظور حضور ورزشکاران استان در مسابقات منطقه‌ای هندبال، اسکیت و تیرو کمان خبر می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان مرکزی میزبان فستیوال ورزشی در 3 رشته مختلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..