تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ کارشناس، بخش خیابانی همایش تئاتر خرداد را داوری می‌کنند

داوران بخش خیابانی پنجمین همایش سراسری تئاتر خرداد همزمان با انتشار برنامه اجرای نمایش‌ها معرفی شدند.

 به گزارش سینماخبر با حکم امیرحسین شفیعی دبیر پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد داوران بخش خیابانی این همایش معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، جعفر دهقان، عبدالرضا اکبری و شهاب راحله به‌عنوان داوران بخش خیابانی همایش تئاتر مردمی خرداد انتخاب شدند تا با داوری آثار راه‌یافته به این همایش آثار برگزیده را معرفی کنند.

3 کارشناس، بخش خیابانی همایش تئاتر خرداد را داوری می‌کنند


لازم به ذکر است؛ پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد از 8 تا 15 خردادماه در تهران و سایر استان‌ها با همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

داوران بخش خیابانی همایش تئاتر خرداد معرفی شدند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ کارشناس، بخش خیابانی همایش تئاتر خرداد را داوری می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..