تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینما آی‌فیلم به «چهارراه استانبول» رسید

«سینما آی‌فیلم» این هفته به معرفی فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی می‌پردازد.

سینما آی‌فیلم به «چهارراه استانبول» می‌رود به گزارش سینماخبر  به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ سینما آی‌فیلم به‌ تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنی این هفته به سراغ عوامل «چهار راه استانبول» رفته است و به‌معرفی این فیلم سینمایی در هر چهار کانال این شبکه می‌پردازد.

«چهارراه استانبول» از ۱۲ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران شده وبهرام رادان، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سینما آی‌فیلم» از هر سه کانال فارسی، انگلیسی و عربی آی‌فیلم روی آنتن می‌‌رود و به‌تازگی پخش آن از کانال آی‌فیلم۲ هم آغاز شده است.

این برنامه هفتگی که به اتفاقات روز سینمای کشورمان می‌پردازد، با اجرای اسماعیل باستانی، چهارشنبه‌‌شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه خواهدبود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینما آی‌فیلم به «چهارراه استانبول» رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..