تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیون فرانسوی با کمک دولت سیگار کشیدن را ترک کردند

صراط:

دولت فرانسه به یک میلیون نفر از شهروندان سیگاری خود کمک کرد تا این عادت نامناسب را کنار بگذارند و سیگار کشیدن را ترک کنند.

به گزارش فارس از تک تایمز، دولت فرانسه به یک میلیون نفر از شهروندان سیگاری خود کمک کرد تا این عادت نامناسب را کنار بگذارند و سیگار کشیدن را ترک کنند.

در سال‌های اخیر یک پیکار گسترده در فرانسه به راه افتاده که در قالب آن دولت به افراد سیگاری کمک می‌کند تا به شیوه‌های مختلف سیگار کشیدن را کنار بگذارند.

وزارت بهداشت دولت فرانسه می‌گوید چنین موفقیتی در این کشور در یک دهه گذشته بی سابقه بوده و تلاش می‌شود در سال ۲۰۱۸ نیز تعداد هر چه بیشتری از مردم سیگار کشیدن را کنار بگذارند.

این کاهش مصرف سیگار به خصوص در میان نوجوانان و افراد کم درآمد قابل توجه بوده است. بدین منظور بسته بندی‌های خنثی و کم اثرتری از دخانیات به جای سیگار در اختیار مردم قرار می‌گیرد و افرادی که در جهت ترک سیگار قدم بردارند مشوق‌های مالی دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از عواملی که موجب کاهش مصرف سیگار در فرانسه شده قیمت بالای آن است که قرار است در سال ۲۰۲۰ به ۱۲ دلار برسد.

در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۶.۹ درصد از افراد بین ۱۸ تا ۷۵ سال در فرانسه هر روز سیگار می‌کشیدند که این رقم معادل ۱۲.۲ میلیون نفر بوده است. اما این رقم در مقایسه با ۲۹.۴ درصدی که در سال ۲۰۱۶ هر روز سیگار مصرف می‌کرده اند (معادل با ۱۳.۲ میلیون نفر) کاهش قابل توجهی نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیون فرانسوی با کمک دولت سیگار کشیدن را ترک کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..