تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار در خصوص کلاهبرداری اینترنتی و تلفنی

رئیس دادگستری شهرستان اهر در خصوص کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد گفت: مردم مراقب کلاهبرداری تلفنی با شگرد "شما برنده شده‌اید" باشند.

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدعلی نظری در گفت و گو با مهر با اشاره به کلاهبرداری های اینترنتی و تلفنی، اظهار کرد: گاهاً برخی افراد طی تماس تلفنی با مردم و گرفتن شماره کارت بانکی و رمز و حتی آنها را حضوری به پای خودپرداز می کشند تا بدین طریق ضمن این که از حساب بانکی مردم سرقت می کنند بلکه این اقدام کلاهبرداری نیز محسوب می شود.

وی افزود: سارقان با عناوین فریبنده به مردم چنین القاء می کنند که از موسسه و یا بانک تماس می گیرند و زمانی که مردم متوجه می شوند مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند افراد سودجو حساب بانکی آنها را خالی کرده است.

رئیس دادگستری شهرستان اهر از مردم خواست تا به کسانی که از سوی موسسه و یا بانک تماس گرفته و می گویند شما برنده وجوه و یا خودرو شده اید اعتماد نکنند تا زمینه سوءاستفاده و سرقت از سارقان گرفته شود.

نظری در پایان از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن گلریزان که امروز در اهر برگزار می شود امیدواریم با همت خیرین و مردم نوع دوست زمینه شمار زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی همانند سنوات گذشته فراهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار در خصوص کلاهبرداری اینترنتی و تلفنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..