تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهای عملی ورود به بهشت و رهایی از جهنم(حکایت خوبان)

معاذبن جبل گوید: در جنگ تبوک، بر اثر گرمای شدید مردم، هر یک به گوشه‌ای می‌رفتند. من که در کنار پیامبر اکرم(ص) بودم به حضرتش نزدیک‌تر شدم و عرضه داشتم: ای رسول خدا! مرا به کاری راهنمایی فرما که به بهشتم رساند و از دوزخم وارهاند. فرمود: از چیزی بزرگ پرسیدی ولی در عین حال اگر خدا بخواهد هر دشواری را آسان خواهد کرد. ای معاذ! خدای را بپرست و هیچ چیز را شریک او قرار مده، نماز را به پای‌ دار و زکات واجب خود را بپرداز و ماه رمضان، روزه بدار. اینک اگر بخواهی، از ابواب خیر به تو خبر خواهم داد. عرضه داشتم: آری، ای پیامبر خدا، آنگاه فرمود: روزه سپر بازدارنده از آتش دوزخ است و صدقه، معاصی را فرو می‌پوشد و شب‌زنده‌داری مرد در عبادت پروردگار، موجب رضایت حضرت حق است سپس حضرت این آیه شریفه را تلاوت فرمودند: تتجافی جنوبهم عن المضاجع یدعون ربهم خوفا و طمعا و مما رزقناهم ینفقون. (سجده/16) یعنی: (مومنان) پهلوهایشان از بسترها در دل شب دور می‌شود و (به پا می‌خیزند و رو به درگاه خدا می‌آورند) و پروردگار خود را با بیم و امید می‌خوانند و از آنچه به آنان روزی داده‌ایم انفاق می‌کنند.(1)
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
1- نشان از بی‌نشان‌ها، آیت‌الله نخودکی، ص 425




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهای عملی ورود به بهشت و رهایی از جهنم(حکایت خوبان)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..