تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه ی زیرگذر کریمه در قم به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)،پروژه ی زیرگذر کریمه امروز با حضور صادقی استاندار، سقایان نژاد شهردار،جلالی رئیس شورای شهر ، تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولان استانی  به  بهره‌برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح کریمه،بین بلوار حضرت خدیجه(س) و بلوار شهید کبیری در شهرقائم است و یکی از محورها در امتداد رینگ سوم ترافیکی محسوب می‌شود که به صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم عبور می‌کند.

این تقاطع علاوه بر زیرگذر، چهار زیرگذر و دسترسی دیگر دارد که بلوار پیامبر اعظم(ص) را به محور حضرت خدیجه در منطقه چهار و محور شهید کبیری در منطقه پنج متصل می‌کند.

کل پروژه به صورت تقاطع غیر همسطح در دو سال گذشته شروع شد و فاز اول آن شامل امتداد مستقیم پس از رفع معارض لوله فاضلاب در نیمه شعبان سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم پروژه شامل رمپ‌های دسترسی پس از رفع معارض لوله گاز ۱۶ اینچ در اردیبهشت ماه سال ۹۷ هم زمان با نیمه شعبان تکمیل و به بهره‌برداری نهایی رسیده است.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال انجام شده و هدف از ایجاد آن تکمیل رینگ شهری، کاهش ترافیک، دسترسی آسان به بلوار پیامبر اعظم(ص) و بارگاه مطهر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با لزوم نداشتن تغییر در مسیر پیاده‌روی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران است.

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت پروژه ی تقاطع غیرهمسطح کریمه در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه ی زیرگذر کریمه در قم به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..