تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شرق قزوین آغاز شد

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1397/03/09 شناسه خبر: 1368719

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شرب از منابع چاه های شرق قزوین تا مخزن ارنجک کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) فاز دوم خط انتقال آب شرب از منابع چاه‌های شرق قزوین تا مخزن ارنجک کلنگ زنی شد. 


این پروژه شامل احداث خط انتقال با لوله گذاری چدنی نشکن به قطر 800 میلی متر و به طول هفت هزار متر از محل جمع آوری چاه‌ها تا مخزن ارنجک است. 

انتقال آب استحصالی از چاه‌های منطقه شرق به مخزن ارنجک،افزایش میزان تامین و انتقال آب به میزان 800 لیتر در ثانیه جهت رفع مشکلات میان مدت آب شرب شهر قزوین با مدت زمان اجرایی6 ماه در نظر گرفته شده است. 

فاز نخست این طرح نیز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، شامل احداث خط انتقال با لوله چدنی داکتیل به قطر 800 میلی متر و به طول 6 هزار و 800 متر از مخزن ارنجک به پونک با 147میلیارد ریال اعتبار در حال اجرای است.

فاز سوم نیز شامل احداث خطوط جمع آوری چاه‌های منطقه شرق قزوین با لوله چدن داکتیل از قطر 200 تا 800 میلی متر و به طول یک هزار و 850 متر، با 155 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. 

این طرح شامل احداث ایستگاه پمپاژ مخزن ارنجک به ظرفیت 800 لیتر در ثانیه با ارتفاع پمپاژ 95 متر به میزان 70 میلیارد ریال اعتبار و احداث خط انتقال و برگشت آب از مخزن پونک به زون 2 آبرسانی شهر قزون با لوله چدن داکتیل به قطر 800 میلی متر، به طول سه هزار و 20 متر و با 75 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شرق قزوین آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..