تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهدا هستیم/ مراسم ۱۴ خرداد باید باشکوه برگزار شود

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/09 شناسه خبر: 1368659

فرماندار میاندوآب گفت: ما مدیون حضرت امام(ره) هستیم و سفارشات حضرت امام خمینی(ره) باید همواره مورد توجه ما باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید توصیه ها و سفارشات حضرت امام راحل(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و باید اینگونه باشیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که اسلام منهای روحانیت معنا نداریم، افزود: ما مدیون حضرت امام(ره) هستیم و سفارشات حضرت امام خمینی(ره) باید همواره مورد توجه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه به پای این انقلاب خون ها ریخته شده است، گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان باشیم.

امیری با تاکید بر اینکه باید مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام راحل(ره) با شکوه برگزار شود، تصریح کرد: باید به این موضوع و فضاسازی فرهنگی در سطح شهر توجه شود.

فرماندار میاندوآب در ادامه بر لزوم وحدت و اتحاد تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی همیشه به دنبال توطئه بوده و باید هوشیار باشیم و در ۱۴ خرداد به دور از مسائلی مانند برجام، اتحاد و ولایتمداری خود را به دنیا نشان دهیم.

وی تصریح کرد: سخنران مراسم نیز باید فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده و وحدت و اتحاد خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهدا هستیم/ مراسم ۱۴ خرداد باید باشکوه برگزار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..