تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت سازمان بنادر با ساخت بندر پشتیبانی پرورش ماهی در مازندران

ساعت: 19:10 منتشر شده در مورخ: 1397/03/09 شناسه خبر: 1368803

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت بندر پشتیبانی و نصب قفس پرورش ماهی در محدوده شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمدتقی انزان‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت بندر پشتیبانی و نصب قفس پرورش ماهی در محدوده شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

وی افزود: براساس مجوز صادره از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت سمام گستر شمال مجاز است نسبت به احداث یک مزرعه پرورش ماهی با تناژ ۵۰ تن در سال،ساخت موج‌شکن غربی و شرقی جمعا به طول ۹۴۰ متر و راه دسترسی از نوع شمع و عرشه به طول ۳۶۷ متر و عرض ۸ متر اقدام کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی امور سواحل این اداره کل، تاکنون ۱۷ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و... در مناطق ساحلی استان (حد فاصل رامسر ـ ساری) از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

انزان‌پور اضافه کرد: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نمی‌باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل، بیان کرد: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت سازمان بنادر با ساخت بندر پشتیبانی پرورش ماهی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..