تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسن سرطان مغز طول عمر بیماران را افزایش می دهد

سلامت نیوز:نتایج یک مطالعه بین المللی بر روی واکسن سرطان مغز نشان می دهد که این واکسن می تواند عمر بیماران مبتلا به این بیماری را چند سال افزایش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، این درمان جدید که برای گلیوبلاستوم مولتی‌فرم شایع ترین نوع سرطان مغز طراحی شده است هنوز در مرحله پایانی آزمایشات بالینی بر انسان بسر می برد اما نتایج این مطالعه 11 ساله به اندازه زیادی نوید بخش است بطوریکه برخی بیماران بعد از این درمان بیش از هفت سال زنده مانده اند.


به گزارش روزنامه ایندیپندنت،در این درمان سلول های دندریت، بازیکنان کلیدی در سیستم ایمنی بدن، از خون بیمار استخراج، با نشانگرها از تومور بیمار مخلوط می شوند و دوباره به بدن تزریق می شود تا به سرطان حمله کنند.


گلیوبلاستوما یکی از پرخطرترین و شایع ترین نوع تومور مغزی در بزرگسالان است و درمان آن در حال حاضر با استفاده از عمل جراحی ، رادیوتراپی و شیمی درمانی است.بیمارانی که این مراقبت را دریافت می کنند بطور متوسط میان 15 و 17 ماه زنده می مانند.


اما تقریبا یک سوم یعنی 100 نفر از 331 بیمار ثبت نام شده در این آزمایش جدید از انگلیس، آمریکا، آلمان و کانادا در طبقه بیمارانی قرار گرفتند که طول عمر افزایش یافته ای پیدا کردند و بطور متوسط 3.4 سال بعد از عمل جراحی زنده ماندند.
بر اساس نتایج این مطالعه بیمارانی که از این واکسن استفاده کردند بطور متوسط بیش از 23 ماه بعد از عمل جراحی زنده ماندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسن سرطان مغز طول عمر بیماران را افزایش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..