تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان و هراس از سرنوشت شوم قهرمانی! (عکس)

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 با نمایش هایی مقتدرانه که گل سرسبد آن برتری با 7 گل برابر برزیل میزبان بود موفق شد قهرمانی را برای چهارمین بار در تاریخ جشن بگیرد و امسال در سودای تکرار افتخار آفرینی 4 سال قبل است.

 

 

اما تاریخ نشان می دهد که قهرمان های جام جهانی معمولا در دوره بعدی عملکرد خوبی ندارند و 20 سال است هیچ قهرمانی در جام بعدی حتی به نیمه نهایی هم نرسیده و به جز یک دوره همه آنها در همان مرحله گروهی حرف شده اند.

 

 

تیم ملی اسپانیا که قهرمان جام جهانی 2010 بود در جام 2014 عملکرد بسار بدی داشت و با شکست 1-5 برابر هلند در نهایت قادر به صعود از گروه خود هم نبود.

 

 

آتزوری که موفق به فتح جام جهانی 2006 شده بود نیز سرنوشتی مشابه لاروخا داشت و ایتالیا در گروه ساده پاراگوئه، اسلواکی و نیوزلند چهارم شد.

 

 

سلسائو که جام 2002 را با شکست آلمان فتح کرد، در جام جهانی 2006 در یک چهارم به سد محکم فرانسه برخورد کرئد و برابر جادوی زیدان حرفی برای گفتن نداشت.

 

 

تیم ملی فرانسه که در جام 1998 در خانه قهرمان شد، جام 2002 را با شکست برابر سنگال آغاز کرد و آنها نیز موفق به صعود از گروه نشدند تا آخرین قهرمان موفق برزیل باشد که در جام 1994 قهرمان شد و 4 سال بعد به فینال رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان و هراس از سرنوشت شوم قهرمانی! (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..