تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می‌شود دادگاه بین المللی CAS با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرده و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم همچنان بسته می‌ماند، اما مدیر رسانه‌ای سرخ پوشان پایتخت این موضوع را تکذیب کرد.

پندار خمارلو ضمن تکذیب این مطلب گفت:تا این لحظه رأی دادگاه CAS به ما اعلام نشده است و موضوع بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس صحت ندارد.

او درباره اینکه شنیده می‌شود وکیل سوئیسی در طرح دعوی مرتکب اشتباه شده است و همین مسئله باعث شده که دادگاه CAS محرومیت پرسپولیس را لغو نکند، تصریح کرد:وکیل سوئیسی دیگر این پرونده را رسیدگی نمی‌کند و باشگاه یک وکیل آلمانی استخدام کرده است که او پیگیر این موضوع است.

مدیررسانه‌ای پرسپولیس در مورد زمان اعلام رأی دادگاه CAS یاد آور شد:طبق برنامه باید تا دهم خرداد ماه رأی نهایی دادگاه CAS به ما ابلاغ گردد که هر زمان مرجع رسمی این حکم را اعلام کرد به اطلاع عموم می‌رسانیم.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات خمارلو در مورد خبر بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..