تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو‌های داخلی که یک تا ۳.۵ میلیون تومان گران شدند+جدول قیمت

استپ وی ۳.۵۰۰ میلیون تومان گران شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازار امروز شاهد افزایش قیمت خودروهای مونتاژی بالای 60 میلیون تومان بوده است. بر همین اساس ساندرو استپ وی با افزایش 3 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 77 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین ساندرو اتوماتیک با رشد 2 میلیون تومانی با قیمت 70 میلیون تومان و دنا پلاس با رشد یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 61 میلیون تومان و سمند EF7 با رشد یک میلیون تومانی با قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

استپ وی ۳.۵۰۰ میلیون تومان گران شد

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

استپ وی ۳.۵۰۰ میلیون تومان گران شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو‌های داخلی که یک تا ۳.۵ میلیون تومان گران شدند+جدول قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..