تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از چهارمین خرید سپاهان (عکس)

ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی با قراردادی ۲ ساله رسما به سپاهان پیوست.

به گزارش شما نیوز ، پس از اینکه امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد و لیست بازیکنان مد نظر خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد، تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان سریعا دست به کار شد و طی چند روز گذشته قرارداد "پیام نیازمند" و"محمد ایرانپورریان" و امروز صبح هم قرارداد "کی روش استنلی" را قطعی نمود.


بر همین اساس امروز بعدازظهر نیز طی جلسه ای که منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره و مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان با ابراهیم صالحی مهاجم فصل گذشته پارس جنوبی داشتند با این بازیکن نیز برای دو فصل به توافقات لازم دست یافتند.


ابراهیم صالحی متولد 1370 بوشهر است و پیش از انتقال به باشگاه سپاهان، در باشگاهای ایران جوان بوشهر، استقلال خوزستان، فجر شیراز، بادران و پارس جنوبی جم عضویت داشته و در این فصل با پیراهن سپاهان وارد میدان خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از چهارمین خرید سپاهان (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..