تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر بشکه نفت اوپک چقدر می‌ارزد؟

به گزارش خبرآنلاین پایگاه اینترنتی دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گزارش داد: قیمت سبد نفتی اوپک دیروز به ۷۳ دلار و ۳۷ سنت رسید، در حالی که قیمت این شاخص در روز پیش از آن ۷۴ دلار و ۸۷ سنت بود.

سبد نفتی اوپک شامل انواع نفت خام تولیدی در ۱۴ کشور عضو این سازمان است.

دیروز قیمت شاخص نفت خام برنت به ۷۵ دلار و ۳۲ سنت و قیمت شاخص دبلیو تی آی آمریکا به ۶۵ دلار و ۸۰ سنت رسید.

افت قیمت سبد نفتی اوپک در حالی کاهش یافت که قیمت نفت خام برنت دریای شمال با 32 سنت یا 0.4 درصد افزایش قیمت نسبت به دوشنبه، 75 دلار و 61 سنت معامله شد.

دیروز قیمت شاخص نفت خام برنت به 75 دلار و 32 سنت و قیمت شاخص دبلیو تی آی آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) به 65 دلار و 80 سنت رسید.

سبد نفتی اوپک شامل انواع نفت خام تولیدی در 14 کشور عضو این سازمان است.

223223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر بشکه نفت اوپک چقدر می‌ارزد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..