تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش تولید «بازیچه» آغاز شد/ ملودرامی اجتماعی با چاشنی اضطراب

پیش تولید محمدعلی سجادی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «بازیچه»، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: پیش تولید این فیلم آغاز شده است و اکنون در حال رایزنی با عوامل و بازیگران فیلم جهت عقد قرارداد هستیم.

وی درباره شروع فیلمبرداری این فیلم بیان کرد: امیدواریم که تیرماه کلید کار زده شود و فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی در خصوص تعداد جلسات فیلمبرداری و لوکیشن‌های «بازیچه» اذعان کرد: حدود سی و پنج جلسه برای فیلمبرداری کار در نظر گرفتیم و لوکیشن‌های آن در تهران می‌گذرد.

سجادی با اشاره به موضوع فیلم «بازیچه» بیان کرد: موضوع این فیلم ملودرامی اجتماعی با کمی سس اضطراب است و فیلم پربازیگری نخواهد بود.

گفتنی است؛ نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی «بازیچه» بر عهده محمد علی سجادی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش تولید «بازیچه» آغاز شد/ ملودرامی اجتماعی با چاشنی اضطراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..