تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدلی در هیئت‌مدیره و سهامداران، ضامن تحقق برنامه‌های توسعه مخابرات

همدلی در هیئت‌مدیره و سهامداران شرکت، ضامن تحقق برنامه‌های توسعه مخابراتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران علاوه بر توجه به توسعه زیرساختی شرکت، نگاه ویژه‌ای به وضعیت معیشت و ارتقای کرامت کارکنان دارد.

مهندس سید مجید صدری افزود: اعتقاد مدیران شرکت مخابرات ایران بر این امر استوار است که لازمه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی، تأمین رضایت کارکنان و توجه به سرمایه انسانی است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ با در پیش گرفتن روحیه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، همچنان در تلاشیم تا به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور در تحقق مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری، گام‌های افزون‌تری بپیماییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود همدلی و پشتیبانی کامل در بین اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران عمده شرکت به‌منظور تحقق اهداف یادشده افزود: تقویت زیرساخت شبکه و فناوری اطلاعات، ارائه سرویس‌های یکپارچه و باندل، ارائه انواع اپلیکیشن‌های کسب ‌‌وکار و همچنین توسعه شبکه فروش از جمله بخش‌هایی است که با هم افزایی و همپوشانی در مجموعه ارتباطات ثابت و سیار قابل تحقق است.

مهندس سید مجید صدری همچنین خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از باثبات‌ترین شرکت‌های بورسی ایران، هفته گذشته بزرگ‌ترین تأمین مالی بخش خصوصی در تاریخ بورس کشور به مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان را رقم زد و سهام روبه رشد شرکت و نقش مثبت آن در تعیین شاخص بازار بورس کشور، نشانگر ثبات وضعیت و بهبود فزاینده محیط کسب‌وکار صنعت مخابرات و بازار ارتباطات در کشور می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدلی در هیئت‌مدیره و سهامداران، ضامن تحقق برنامه‌های توسعه مخابرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..