تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصتی طلایی برای کسانی که کلید کعبه را ندیده‌اند! +فیلم

فرصتی طلایی برای کسانی که کلید کعبه را ندیده‌اند! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در برخی  رسانه های عرب زبان ویدئویی منتشر شده که سه کلید باب التوبه،مقام ابراهیم و درب کعبه را به تصویر می کشد.

بد نیست یادآوری شود که باب التوبه دری است که برای راهیابی به پلکان چوبین بام خانه خدا در سمت راست ضلع شمالی درون کعبه قرار گرفته شده است.

درباره کلیدی منسوب به "مقام ابراهیم" که در فیلم دیده می شود نیز باید گفت که این عنوان بر محل ایستادن حضرت ابراهیم(ع)  روی سنگی به طول و عرض ۴۰ سانتی‌متر و بلندی تقریبی ۵۰ سانتی‌متر مقابل کعبه ، نهاده شده است.

فرصتی طلایی برای کسانی که کلید کعبه را ندیده‌اند! +فیلم

تصویری از مقام ابراهیم

فرصتی طلایی برای کسانی که کلید کعبه را ندیده‌اند! +فیلم

تصویری از باب التوبة

بیشتر بخوانید:

رفتار عجیب نگهبان کعبه با زنی که قصد بوسیدن حجرالاسود را داشت+فیلم

انتهای پیام/

ویدئویی دیدنی از سه کلید متعلق به خانه خدا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصتی طلایی برای کسانی که کلید کعبه را ندیده‌اند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..