تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع فرماندار تهران درباره پخش فوتبال در کافه‌ها

فرماندار تهران با تاکید بر بلامانع بودن پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، گفت: پخش فوتبال در این مکان‌ها مشکل خاصی ندارد مگر اینکه برای افراد دردسر ایجاد کند.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: فرماندار تهران با تاکید بر بلامانع بودن پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، گفت: پخش فوتبال در این مکان‌ها مشکل خاصی ندارد مگر اینکه برای افراد دردسر ایجاد کند.

عیسی فرهادی در گفت‌وگویی، درباره موضع فرمانداری برای پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها و بررسی این موضوع در شورای تأمین شهرستان تهران، گفت: این موضوع در شورای تأمین مطرح نشده و از نظر ما پخش فوتبال اگر ایجاد مشکل برای افراد نکند بلامانع است.

وی تاکید کرد: پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها از نظر فرمانداری تهران مشکل خاصی ندارد و بلامانع است مگر دردسری ایجاد کند.

در چند روز گذشته اعلام شده بود پلیس با پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها مخالف است که امروز نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مخالف این اقدام نبوده، بلکه گفته باید مقررات در این زمینه رعایت شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع فرماندار تهران درباره پخش فوتبال در کافه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..