تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی 

گزارش هایي منتشر شده مبنی بر این‌که حمید صفت خواننده معروف در برنامه ماه عسل حضور خواهد یافت تا درباره سرنوشتش صحبت کند. حمید صفت خواننده رپ ایرانی که سال پیش بدلیل قتل ناپدری اش بازداشت شد و با قرار وثیقه از زندان آزاد شد. این خواننده بعد از آزادی از زندان میهمان برنامه ماه عسل خواهد شد و با احسان علیخانی گفتگو خواهد داشت.

این خبر هنوز به طور رسمی از طرف تهیه کننده برنامه ماه عسل مورد تایید قرار نگرفته است.

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

بیوگرافی حمید صفت

حمیدرضا امیری صفت خواننده رپ اعتراضی پارسی زاده 18 مرداد سال 1372 در شهر تهران است.پدر و مادر او وقتی که او کودک بود از هم جدا شدند. مادر حمید درسال 84 با حردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در کشور آلمان مدتی زندگی میکرد.

در تاریخ 22 مرداد سال 1396 او به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت که ناپدری اش مردی بداخلاق بودو مدام با مادرش درگیری داشته است. او پس از بازدشات به زندان رجایی شهر منتقل شد و دکتری قانونی دلیل فوت پدرخوانده حمید صفت را خون ریزی و آسیب مغزی بدلیل اصابت جسم سخت خواند.

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

تابناک در خصوص دعوت شدن حمید صفت به برنامه ماه عسل اینچنین نوشت :مأموران کلانتری 145 ونک در 28 مرداد 1396 در جریان مرگ مرد 66 ساله‌اي به نام هوشنگ در بیمارستان قرار گرفتند و زمانی که تیمی از مأموران برای تحقیقات ابتدایی پای در بیمارستان گذاشتند، مشخص شد،

این مرد به خاطر ضربه جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه جان باخته است. کارآگاهان با حضور در بیمارستان پی بردند، مرد 66 ساله قبل از مرگش ادعا کرده که حمیدرضا، پسر همسرش عامل این درگیری بوده است.

حمیدرضا صفت ادعا کرده بود: «…می‌خواستم وی را بترسانم. بهمین خاطر یک گلدان راکه در نزدیکیم قرار داشت برداشتم و به سمت راست مبل پرتاب کردم سپس میز را برگرداندم تا کمی وی را بترسانم. او نیز میخواست بلند شود و به سمت من بیاید که در همین هنگام مادرم بین ما قرار گرفت و من با یک دست به صورتش زدم. در همین هنگام همسایه ها با صدای درگیری ما به جلوی در خانه آمدند

که مادرم به سمت در رفت و من نیز هوشنگ را رها کردم و به درگیری مان پایان دادم. دراین هنگام هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم رابه او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند. دراین لحظه یک لیوان آب را برداشت که وی را از دستش گرفتم و به زمین زدم ودر ادامه همسایه ها وارد خانه شدند و ما را از هم جدا کردند و من نیز همراه مادرم از خانه خارج شدیم.»

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

بازپرس منافی آذر دراین هنگام به متهم گفت: «در گزارش پرونده، علت مرگ هوشنگ برخورد ضربه شدید به گیج گاه سمت راستش اعلام شده است، حرفی دراین مورد داری؟» و حمیدرضا در پاسخ ادعا کرده بود: «شاید هنگام درگیری سرش به کمد یا دیوار برخورد کرده باشد،

اما من فقط قصد داشتم کمی وی را بترسانم و قصد کشتن وی را نداشتم و هیچ ضربه اي به سرش نزدم.» اما در جریان رسیدگی به این پرونده اولیای دم مقتول هم برای خواننده رپ به خاطر قتل پدرشان تقاضای قصاص کردند و حتی از مادر حمید صفت نیز شکایت کردند.

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

اکنون مشخص شده حمید صفت که وکلایی چون نورالله عزیزمحمدی را در اختیار داشت، قرار نیست اعدام شود و عسکر قاسمی آق‌باش، یکی از ولای مدافع حمیدرضا صفت«خواننده رپ»، با بیان این‌که تقاضای تبدیل قرار بازداشت موقت موکلم به شعبه 10 بازپرسی ارسال شد، گفت: «آقای منافی آذر بازپرس شعبه 10 قرار وثیقه 600 میلیون تومانی را برای موکلم تأیید کرده و آزاد می شود. در ادامه جرم موکلم در دادسرا

در دو شاخه قتل غیر عمد و شبه عمد بررسی میشود… کمیسیون 7 نفره دکتری قانونی تشخیص دادند که 50 درصد علت فوت مقتول ناشی از مسأله و بیماری‌هاي شخصی وی بوده است. اگر حمید‌صفت متهم به قتل شبه عمد شود، باید به پرداخت دیه اقدام کند و اگر اتهامش در قتل غیر عمد ثابت شود، علاوه ‌‌بر دیه باید بین یک تا سه سال در حبس بماند.»

جزئیات این پرونده به لحاظ قضایی مرتبط با حوزه‌هاي دیگری است؛ اما انچه قابل تأمل است تلاش برای بازسازی چهره این خواننده است. در جریان مراحل رسیدگی به این پرونده، برخی اشخاص و حتی یکی از مسئولین مرتبط درباره حفظ آبرو این خواننده سخن گفته بود؛ موضوعی که طرح آن دستکم درباره پرونده‌هاي قتل تازگی داشت. اکنون اما اتفاق تازه‌اي رخ داده و زمزمه‌هایي برای حضور این رپر زیرزمینی در برنامه ماه عسل مطرح شده است.

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد، با هماهنگی هایي که بین مسئولان و احسان علیخانی -تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل – صورت گرفته است، حمید صفت پس از آزادی به شرط وثیقه، درصورت تایید نهایی مسئولان صدا و سیما بزودی در یکی از بخش هاي این ویژه برنامه ماه رمضان حضور خواهد یافت.

اگر واقعاً این خبر دقیق باشد و این خواننده زیرزمینی با چنین اتهامی از یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌هاي تلویزیون سردرآورد و بدین شکل چهره‌اش بازسازی شود، باید نگران آینده رسانه‌اي بود که زمانی دورنمایش تبدیل شدن به یک دانشگاه عمومی بود!

البته وقوع چنین اتفاقاتی به هیچ وجه اسباب شگفتی نیست و دستکم در برنامه ماه عسل، نمونه‌هاي مشابهی به صحنه آورده شده‌اند که در نهایت انچه گفتند، نبودند. نمونه واضح این موارد، دعوت یکی از اشرار باسابقه بود که بعنوان تواب با او گفت و گو شد و عملاً به شهرت او دامن زده شد، ولی دراین سال‌هاي اخیر هرگاه تصویری از این شخص منتشر میشود، او در میانه گروهی از اشرار و اوباش دیده میشود.

حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس

بنابر این، نباید تعجب کرد برنامه ماه عسل دوباره چنین کارکردی بیابد و یک رپر زیرزمینی که مشخص نیست از کدام ناحیه حمایت می شود، اینبار میهمان سفره‌هاي افطار مردم روزه دار ایران اسلامی شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید صفت مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..