تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمه خرداد،آغاز نام نویسی کلاس اولی ها در قم/راه اندازی گشت های نظارتی

معاون آموزش ابتدايی اداره کل آموزش و پرورش قم خبر داد؛

نام نویسی کلاس اولی ها از نیمه خرداد ماه آغاز می شود/راه اندازی گشت های نظارتیپناهنده،معاون آموزش ابتدايی اداره کل آموزش و پرورش قمدر گفت و گو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقم؛از آغاز نام نویسی کلاس اولی ها از نیمه خرداد ماه سال جاری  در قم خبر داد.

وی با بیان این که پیش بینی شده امسال جمعیت کلاس اولی ها،سه هزار نفر نسبت به  سال گذشته افزایش یابد، عنوان کرد:تمام متولدين نيمه ی دوم سال 1390 و نيمه ی نخست سال 1391  می توانند برای تحصیل در پايه اول ثبت نام کنند که  پس از انجام این مرحله به پايگاه های سنجش معرفی می شوند. 

معاون آموزش ابتدايی اداره کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: با توجه به تراکم دانش آموزی در برخی مناطق استان، کميته ثبت نام و گشت های نظارتی راه اندازی شده است همچنین ستادهای فرعی در نواحی و مناطق تشکیل شده تا به شکايات والدين رسيدگی و اقدام نمایند.

پناهنده گفت:  دریافت هرگونه وجه غير از وجه بيمه  در هنگام ثبت نام در مدارس غيرقانونی است،توصیه می شود اولیای دانش آموزان برای نام نویسی  به نزديک ترين مدرسه در محل سکونت مراجعه نمایند.

معاون آموزش ابتدايی اداره کل آموزش و پرورش  قم اظهار کرد: زمان نام نویسی دانش آموزان مقطع دوم تا ششم ابتدایی  پس از اعلام نتایج امتحانات و  ثبت نام از دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم نيمه اول تيرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ش

نام نویسی کلاس اولی ها در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمه خرداد،آغاز نام نویسی کلاس اولی ها در قم/راه اندازی گشت های نظارتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..