تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان در میاندوآب آغاز شد

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1397/03/07 شناسه خبر: 1367876

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ثبت نام کلاسهای تابستانی در این شهرستان آغاز شده است گفت: دانش آموزان علاقمند می توانند تا پایان خرداد ماه می توانند در کلاس های تابستانی ثبت نام و شرکت کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب افزود: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در کلاس های تابستانی و طرح اوقات فراغت در کانون های امام محمد باقر(ع) و الزهرا(س)، درالقرآن حضرت امام(ره) و حضرت معصومه(س)، سالن ورزشی شهید باهنر و مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: کلاس های تابستانی در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری، فرهنگی و قرآنی و با هدف ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی و حرفه ای و فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار می شوند.

جودی بااشاره به اینکه این برنامه ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام می شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده است تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته رتبه نخست در سطح استان را در برگزاری کلاس های تابستانی کسب کردیم، گفت: جلسات هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های تابستانی و استفاده از ظرفیت های موجود در رشته های مختلف در سطح شهرستان انجام گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان در میاندوآب آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..