تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار تبریزی‌ها برای تحقق وعده رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی/ نقش نماینده تبریز در این بلبشو چیست؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بود که اخباری مبنی بر صدور رأی نهایی دادگاه تجدیدنظر در خصوص متهمان پرونده فساد در شورا و شهرداری تبریز در رسانه‌ها منتشر گردید تا بعد از دو سال سرانجام اتهامات 45 تن مشخص شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری که پیش‌تر در مواجهه با انتقادات اصحاب رسانه در اعتراض به عدم صدور رأی دادگاه تجدیدنظر علت این اطاله دادرسی را تعدد متهمان و دقت قاضی پرونده در بررسی جزئیات کار خوانده بود، دقیقاً 19 روز قبل با حضور در برنامه مطالبه خبر آناج مبنی بر نهایی شدن آراء پرونده فساد در شورا و شهرداری را تایید و با بیان اینکه احکام جهت اِعمال به واحد اجرای احکام ابلاغ شده است، عنوان کرد: به زودی متن نهایی احکام دادگاه مذکور منتشر می‌شود.

حال با اینکه سه هفته از صدور آراء می‌گذرد، تاکنون نه متن نهایی دادگاه رسانه‌ای شده است و نه مسئولان دستگاه قضایی استان خبر از اجرای احکام صادره داده‌اند.

همین تعلل نیز برای ایجاد شایعه و شائبات متنوع کافی بوده تا در میان اصحاب رسانه و فعالان سیاسی استان اخباری مبنی بر رایزنی یکی از نمایندگان شاخص تبریز با مقامات عالی قوه‌قضائیه در تهران جهت جلوگیری از اجرای احکام متهمان دست به دست شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان دادگستری آذربایجان‌شرقی با اجرای احکام و صدور متن دادگاه تجدیدنظر به حواشی پایان خواهند یا آنکه یک‌بار دیگر فضای سیاسی استان درگیر تبعات دستگیری و مجازات متهمان خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار تبریزی‌ها برای تحقق وعده رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی/ نقش نماینده تبریز در این بلبشو چیست؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..