تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی خرید ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی

ساعت: 10:00 منتشر شده در مورخ: 1397/03/07 شناسه خبر: 1367665

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سید محمد جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از امروز ۶ خرداد ماه در مازندران آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۷۴۳ هکتار از زمین‌های استان امسال به کشت گندم اختصاص یافته است عنوان کرد: از این میزان ۲۵ هزار هکتار به صورت دیم و مابقی آبی است.

جعفری به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم امسال براساس ۲ درصد افت غیرمفید و ۴ درصد افت مفید ۱۳ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: محموله‌های گندم فقط از کشاورزانی که نام آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور به تعداد مراکز پیش بینی شده جهت عملیاتی کردن فرآیند خرید سال زراعی جاری اشاره کرد و ادامه داد: ۳۰ مرکز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای تحویل گندم از کشاورزان استان پیش بینی و تجهیز شده است که به تناسب و براساس میزان عرضه بازگشایی می‌شود.

وی گفت: سیلوی شهید میرزاپور نکا به عنوان اولین مرکز از امروز فرآیند خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را آغاز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی خرید ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..