تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی (ره) هستند

ساعت: 14:16 منتشر شده در مورخ: 1397/03/07 شناسه خبر: 1367857

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عده ای با تحریف اهداف، موضع گیری ها و سیاست های داخلی و خارجی امام (ره)، در صدد تحریف ایشان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد خراسان شمالی شناخت مقام معظم رهبری را لازمه شناخت امام (ره) خواند و اظهار کرد:  تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از امام(ره) است.

حجت الاسلام سالاری افزود: مراجعه مجدد و بازیابی سخنان امام (ره) و در یک کلمه امام شناسی مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای با تحریف اهداف، موضع گیری ها و سیاست های داخلی و خارجی امام (ره)، در صدد تحریف ایشان هستند.

حجت السلام سالاری با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب آن گونه که باید نوشته نشده است، گفت: مسئولین ما نتوانستند امام را به خوبی برای مردم و نسل امروز معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: هدف امام (ره) تنها تشکیل انقلاب نبود بلکه گسترش اسلام، ایستادگی در برابرظلم بود، درحالی که امروزه مخالفان با تحریف چهره ایشان انقلاب را زیر سوال می برند و مردم را منحرف می کنند.

حجت اسلام سالاری افزود: عده ای امام را آن گونه که خودشان می خواهند معرفی می کنند که به نفع خودشان و حزبشان باشد.

وی راه سربلندی و برون رفت ازمشکلات را تبعیت از رهبری دانست و گفت: از خودمان اجتهاد نکنیم که به مشکل می خوریم.

وی با اشاره به تجربه ی حاصل شده در برجام گفت: مقام معظم رهبری در این موضوع دنبال ملامت و سرزنش کسی نبودند، بلکه بیان کردند که از موارد پیش آمده باید پند گرفت که تکرار نشود.

وی عنوان داشت: امسال 14 خرداد مصادف با 19 رمضان ویژه مراسم رحلت حضرت امام (ره) در مصلی با سخنرانی حجت السلام یعقوبی، امام جمعه شهرستان بجنورد برگزار می شود.

حجت السلام سالاری گفت: هم چنین مراسم 15 خرداد همزمان با دومین شب قدر در 21 رمضان همزمان با شب شهادت امام علی (ع) در همان محل مصلی اجرایی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: امسال به مناسبت همزمانی رحلت امام (ره) با ماه مبارک رمضان اعزام به حرم مطهر ایشان صورت نمی گیرد.

وی در انتها گفت: هر چه داریم از امام داریم و نباید برای امام کم بگذاریم دستگاه ها با جدیت بیشتر در بحث فضاسازی های 14 و 15 خرداد ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی (ره) هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..