تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه های خراسان شمالی ۴ میلیارد تومان خسارت تقلبی پرداخت کردند

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1397/03/07 شناسه خبر: 1367826

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی:

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی پرداخت خسارت های تقلبی را معضل بیمه های استان نام برد و گفت: در سال 96 بیمه های استان 4 میلیارد تومان خسارت تقلبی پرداخت کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مهران ساری، نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی در نشست شورای هماهنگی بیمه‌های خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 4 میلیارد ریال خسارت تقلبی در استان کشف شد  و به همین میزان هم خسارت تقلبی کشف نشد و مجبور به پرداخت خسارت شدیم.

وی افزایش میزان دیه و مشکلات اقتصادی را از عوامل پررنگ کننده این نوع خسارت اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در استان خراسان شمالی، جرائم سازمان یافته در حوزه بیمه وجود نداشته است.

وی افزود با همکاری تنگاتنگی که بین بیمه ها با پزشکی قانونی و پلیس راه و راهور انجام شده این نوع خسارت ها طی چند ماه گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی ضریب نفوذ بیمه در استان خراسان شمالی را 2.4 درصد عنوان کرد که نسبت به میانگین کشوری که 2.3 درصد و استان هایی همچون خراسان رضوی و اصفهان با ضریب نفوذ 2.38 و 1.9 درصد جایگاه بالاتری دارد.

 

چرخه پول بیمه کارخانه های بزرگ خراسان شمالی در خارج استان

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی گفت: پول های بیمه ای کارخانه های بزرگ این استان در سایر استان ها چرخه دارد.

ساری اظهار کرد: واحدهای بزرگ استان همچون پتروشیمی، فولاد اسفراین و سیمان بجنورد اقدامات بیمه ای را در خارج استان انجام می دهند و با این اقدام، حق بیمه که رقم بالایی است در خارج استان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: این به معنای خارج شدن پول ها از استان و چرخه بودجه ها در سایر نقاط است و در این شرایط سود و انتفاع اقتصادی نصیب سایر استان ها می شود.

 

پیش بینی درآمد 200 میلیارد تومانی بیمه ها در سال 96

ساری میزان حق بیمه دریافت شده در استان را در سال 95، 170 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت پیش بینی می شود این میزان برای سال 96 در استان به 200 میلیارد تومان برسد.

وی همچنین خسارت های پرداخت شده بیمه ها در سال 95  در استان را 135 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پیش بینی ما برای میزان خسارت پرداختی در سال 96 نیز 150 میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 482 نماینده بیمه در استان خراسان شمالی با 21 شعبه فعال هستند.

 

پرداخت 15 میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان خراسان شمالی

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت 15 میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان استان خبر داد و گفت: این مبلغ خسارت به 15 هزار و 879 مورد خسارت دیده پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: 2 میلیارد و 800 میلیارد تومان از این مبلغ به زلزله زدگانی پرداخت شده که منازل آنان براثر زلزله دچار تخریب کامل شده بود.

 

30 فقره تصادف ساختگی در سال گذشته در استان کشف شد

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی نیز در شورای هماهنگی بیمه‌های خراسان شمالی گفت: معضل تصادفات ساختگی روز به روز در حال افزایش است و صدمات ساختگی در این تصادفات از آسیب های سطبه سمت شکستگی های عمیق و دردناک رفته است.

بابک سلحشور با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ فقره تصادف ساختگی در خراسان شمالی کشف شد، اظهار کرد: نرخ دیه و مشکلات اقتصادی و فرهنگی از دلایل افزایش این معضل است.

 

کشف 2 فقره فوتی از تصادفات ساختگی

رحمان اسپیدکار، رئیس پلیس راهور خراسان شمالی نیز در این جلسه از افزایش آمار تصادفات برون‌شهری در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از این حوادث راکبان موتورسیکلت و پس‌ازآن عابران پیاده بودند.

اسپیدکار ادامه داد: در سال ۹۷ دو مورد تصادف ساختگی و ایجاد فوتی در شهرستان‌های شیروان و مانه و سملقان ثبت شد که نشان‌دهنده اقدامات این افراد برای دریافت خسارت تقلبی است.

 

مشارکت بیمه ها در اصلاح محور بجنورد به جنگل گلستان

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی نیز در این نشت با تاکید بر اینکه جاده های استان متناسب با تردد و ترافیک موجود نیست خواستار مشارکت بیمه های استان برای اصلاح محور بجنورد به جنگل گلستان در راستای کاهش میزان تصادفات شد.

علیرضا حسین زاده از کشف ۹۰ تا ۹۵ درصدی تصادفات ساختگی در استان خبر داد و اظهار کرد: کشف این‌گونه تصادفات با ظرافت‌های خاصی صورت گرفته و با این اقدامات انجام‌شده وضعیت خوبی نسبت به کشف جرائم تقلبی تصادفات وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه های خراسان شمالی ۴ میلیارد تومان خسارت تقلبی پرداخت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..